در تیم سرور پارسه مجموعه ای جامع از هر آنچه که یک نشان تجاری جهت متمایز شدن نیاز دارد ارایه می گردد. طراحی و ساخت لوگو در گروه مجرب ما به روشی کاملا حرفه ای انجام می پذیرد. ما بر این اعتقادیم که خلق نماد بصری برند ضرورت یک دید استراتژیک و علمی است. در ادامه با

سایت سرور پارسه همراه باشید.

هزینه طراحی لوگو

طراحی و ساخت نمادی بر مبنای

اصول نشان تجاری

در تیم ما همگی طرح از دیدگاه مقررات برندسازی تحلیل شده و توسط

طراحان ارشد سرور پارسه ایده پردازی و طراحی می شود. مشتریان ما

برندهای تجاری هستند که به اهمیت

تصویر لوگو پی پرده اند و به همراه ارتقا یافتن جایگاه برندشان و تحول بصری آن در ذهن مخاطبان هدفش می باشند.

 

طراحی لوگو اصولی چرا؟

 

لوگوی و آرم اصولی و ویژه به یاد می ماند و به سرعت به خطر سپرده می شود. تولید محصولات متمایز و مرغوب، موضع گیری در بازار آنلاین،

برنامه های مارکتینگ و تجارت الکترونیک، توزیع مناسب و … همه و همه جهت برآورده شدن فقط یک موضوع در تلاشند. آن هم

تثبیت برند تجاری در ذهن مشتریان هدف. عدم نام عالی برای برند و نماد دیداری قدرتمند، می تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل قیمت های سنگین بازاریابی کند.

علم برندینگ، تعیین کننده در

طراحی آرم

 

بی شک در دنیای شلوغ و گسترده تبلیغات امروز، ایجاد تمایز و تفاوت برای

برند و لوگو سازی همان اصل موفقیت است. پس راه های ایجاد تفاوت در برند سازی بدون توجه به جوهره برند، ویژگی های مشخصه برند، رقبای برند،

کاربران برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی و راه اندازی

نشان تجاری این عناوین را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع مختلف

طراحی آرم و لوگو

مونوگرام، پیکتوگرام و لوگوتایپ

طراحی آرم و لوگو بر اساس عامل اصلی شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.

دسته اول: 

نشان تجاری تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد. این طرح از لوگو به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود. همچون حرف M در لوگو مک دونالد .

دسته دوم:

نشان تجاری نوشتاری است به این مفهوم که در

طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متفاوت فونت های مشخص، اما کاملا ساده و جذاب ایده پردازی می گردد.

دسته سوم:

لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم به وجود می آید که نوع سوم قطعاًکارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. نام تجاری جهت به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها